Vernieuwing van het Klokhuis in 2024: wie helpt er mee?

Een commissie met leden van de bewonersorganisatie, bestuursleden van stichting en vereniging het Klokhuis heeft de afgelopen tijd samen met wijkbewoners en de Gemeente nieuwe ideeën en plannen ontwikkeld voor het Klokhuis.

Om deze plannen en ideeën tot uitvoering te brengen is de commissie op zoek naar bewoners die interesse hebben om komend jaar te helpen bij het uitvoeren van activiteiten als vrijwilliger. Heeft u goede ideeën om activiteiten beter te organiseren en te laten samenwerken als coördinator? Dan bent u bij het Klokhuis aan het juiste adres!

De commissie is bovendien op zoek naar nieuwe bestuursleden voor stichting het Klokhuis. Als bestuurslid houdt u zich bezig met de exploitatie en het beheer van het buurthuis en onderhoudt u contacten met verschillende netwerkpartners. Samen met de andere vrijwilligers bent u verantwoordelijk voor een leuk en gezellig buurthuis.

Heeft u interesse in één van bovenstaande werkzaamheden? Of wilt u wat meer informatie? Hiervoor kunt u zich wenden tot het huidige bestuur (Ruud Klein) of tot de commissie (Tjebbe Ypma).

Donatie

Fonds 1818 heeft een donatie beschikbaar gesteld vanwege de hoge energiekosten, dat maakt voor ons het verschil

Tevens heeft Fonds 1818 een donatie toegekend voor het verbeteren van de inrichting van het Klokhuis

Zie de achterpagina van de wijkkrant voor meer nieuws

Laatste optreden Koempoelan

Bezoek aan feestje Buurthuis van de Toekomst

Het Servicepunt Sociaal is gesloten door een gebrek aan bezoekers

Basiscursus Indonesisch, elke dinsdagavond

Informatie bij : michael.r.wille@hotmail.com

Servicepunt Sociaal in het Klokhuis gestart op 17 augustus

Op 23 juni een presentatie van Robert Clemens over het Universum

Op 3 maart een presentatie van Robert Clemens over de ZON

Op 8 november 2014 vierden we het 40 jarig bestaan

De tuin heeft een facelift gekregen, de hulst en een paar ouder stuiken hebben plaats gemaakt voor fris groen met wat bloeiende stuiken

Het Klokhuis organiseerde een open dag op 5 juli voor belangstellenden, het was niet erg druk maar wel gezellig (zie fotos)

Viering 15 jaar Koempoelan

Jubilea Mathilde en Lucy 1988 - 2013

De bibliotheek is open elke vrijdag van 10.00 - 11.30 uur.

Kunst in het Klokhuis

Zie EXPOSITIES

QR-code voor het gebruik op een smartphone

You are here: Home-Nieuws