Franse les
Italiaanse les

Italiaans

Italiaans is alom bekend als de taal van de opera. Vele liefhebbers van klassieke muziek willen dan ook om die reden deze lyrische taal leren spreken en begrijpen. Maar nog meer mensen ontdekken het Italiaans als zij naar Italië op vakantie gaan. Je kunt pas echt genieten van alles wat dit heerlijke land te bieden heeft, als je ook kunt communiceren met de mensen. Je ontdekt Italië op een andere manier door te praten over de heerlijke wijnen en gerechten. Je ziet de levensgenieter, de kunst en het landschap met andere ogen.

De cursussen Italiaans spelen in op deze behoefte. Op verschillende niveaus en manieren worden cursussen verzorgd die eenieder bieden wat hij of zij zoekt. In alle cursussen is er aandacht voor spreken en luisteren en worden de vele aspecten van Italië en de Italiaanse cultuur behandeld.

Daglessen

Naast de cursussen die ’s avonds gegeven worden, bieden de lessen die overdag plaatsvinden de gelegenheid om op een geschikt uur, in een prettige omgeving en in een rustig tempo kennis te maken met de beginselen van een aantrekkelijke taal.

Italiaans 1

De beginnerscursus is voor diegenen die nog geen of weinig contact met de taal hebben gehad. Ook als u al eens in Italië bent geweest of als u in een ver verleden wel eens lessen hebt gevolgd, is dit een geschikte cursus voor u. Vanaf de eerste uitspraakregels wordt u stapsgewijs meegenomen naar de eerste zinnen in het Italiaans.

Lesmateriaal: Allegro 1, tekstboek + audio-cd, ISBN 9788954515968 (€ 26,-) en werkboek + cd-rom (taaltrainer), ISBN 9788954515975 (€ 22,50), uitg. Intertaal. (Eerste helft.)

Italiaans 1C                          dagcursus!

11-213    docent:                    mevr. drs. S. (Suzanne) van der Poel