Stichting Het KLOKHUIS

Indische Koempoelan
Foto en archief

NIEUW in het Klokhuis

IPD-opleidingen: haalbaar en betaalbaar mondeling onderwijs.

Weet u welke kant u opwilt, maar ontbreekt het juiste papiertje? Een erkend diploma dat goed staat aangeschreven in het bedrijfsleven en waarmee u direct uitzicht heeft op werk? Volg uw opleiding dan bij IPD. Bij IPD opleidingen kunt u kiezen uit les volgen in de avonduren, overdag of op zaterdag en er zijn leslocaties in heel Nederland. Hier in het Klokhuis bijvoorbeeld kunt u volgen:

Makelaar-taxateur: de officiële vakopleiding!

Makelaar worden is voor veel mensen een droom. Bij IPD kunt u de opleiding snel afronden, binnen 1 tot 2 jaar. De slagingspercentages bij IPD zijn uitstekend en liggen ruim boven het landelijke gemiddelde. Op www.ipd-opleidingen.nl kunt u ze bekijken, samen met alle cursusinformatie en de laatste aanbiedingen.

Binnenhuisarchitectuur: creatief met interieurs
Heeft u oog voor vormgeving en verhoudingen en tekent u graag? Dan is een opleiding Binnenhuisarchitectuur goed aan u besteed. Tijdens deze vakopleiding ontwikkelt u professionele ontwerp- en tekenvaardigheden en u leert alles wat u moet weten over kleurgebruik, materialen en accessoires. Na afloop van de cursus doet u het landelijk erkende examen van EHCB en ontvangt u een vakdiploma dat in het werkveld telt! www.ipd-opleidingen.nl

Tuinarchitectuur: vormgeven met groene vingers
Gaat uw liefde voor bloemen en planten verder dan uw eigen tuin en wilt u ook voor anderen buitenruimtes gaan ontwerpen? Zet dan uw creativiteit bij IPD om in een landelijk erkend vakdiploma. Dan heeft u binnen de kortste keren een professionele blik op tuinen en kunt u helemaal zelfstandig een gedetailleerd tuinontwerp maken. Doe ook inspiratie op in een klas van IPD. Op www.ipd-opleidingen.nl vindt u alle lesdata, cursuslocaties en prijzen.

Boekhouden: iedereen kan het leren!

Een bedrijf staat of valt met een goed georganiseerde boekhouding. Daarom is er doorlopend vraag naar geschoold personeel en dat wordt goed betaald. Houd u van cijfers en sommen? Zoekt u en basiscursus of wilt u liever direct doorstoten naar de top: IPD heeft voor passende opleidingen in de richtingen financiële administratie, loonadministratie en debiteurenbeheer. Op www.ipd-opleidingen.nl vindt u alle mogelijkheden en tal van voordelige aanbiedingen!

IPD leidt u op!

IPD Opleidingen