Activiteiten Wijkz

Lisa Hof
Netty Groenendijk
Edith Claessen

WEER  EXPOSITIES  IN HET KLOKHUIS!

Ben je een beginnend kunstenaar, een gedreven hobbyist of heb je een andere invalshoek, dan kan je jouw kunstwerken gratis tentoonstellen in de mooie ruimtes van Het Klokhuis.

Heeft u ook zin om te exposeren ?

Vanaf 19 november Edith Claessen

Wat zijn de mogelijkheden? Je kunt jouw kunstwerken ophangen in de ontmoetingsruimte, de toneelzaal en enkele gangen, gedurende ongeveer anderhalve maand. Je kunt de kunstwerken eventueel verkopen. Jouw expositie kan feestelijk worden geopend met een praatje, muziek, een hapje en een drankje.

Heb je interesse dan kan je contact opnemen met mevrouw Elisabeth König. Zij maakt een afspraak met je. Zij komt kijken naar jouw werk en bespreekt vervolgens hoe het een en ander verder geregeld gaat worden.

Elisabeth König:  telefoon 070-3467008

You are here: Home-Activiteiten-Exposities

Previous Topic: IPD-opleidingen Next Topic: Spelletjes

Subtopics: Joke Schelhaas Aafje van Drunen Frances Hordijk Hinke Hamminga Lisa Hof Netty Groenendijk Edith Claessen