Activiteiten Wijkz

Lisa Hof
Netty Groenendijk
Edith Claessen

Na Hinke Hamminga's collages kunt u vanaf 31 januari de mooie schilderijen van Frances Hordijk komen bewonderen. Zij is geboren in Bandung, Indonesië en was 10 jaar oud toen ze naar Nederland verhuisde. Pas veel later ontdekte ze haar passie voor het schilderen. Ze had les van verschillende kunstschilders en volgende cursussen aan de Vrije Academie in Delft en Leiden/Voorschoten. Ze exposeert regelmatig en won diverse prijzen. Na de publieksprijs voor de jaarlijkse expositie in Museum Rijswijk te hebben gewonnen, besloot zij haar zeer gevarieerde werk ook in andere locaties ten toon te stellen en daar zijn we blij mee.

Half april volgt Aafje van Drunen haar op met ontroerende kinderportretten.

Zie foto's van de expositie, de werkelijkheid is veel mooier zelf te bezien in het Klokhuis, alles begane grond

You are here: Home-Activiteiten-Exposities-Frances Hordijk

Previous Topic: Aafje van Drunen Next Topic: Hinke Hamminga