Stichting Het KLOKHUIS

Lisa Hof
Netty Groenendijk
Edith Claessen

De Commissie Cultuur van Het Klokhuis heeft medio september een tentoonstelling voor de wijkbewoners en belangstellenden verzorgd.

Zie foto's van de schilderijen

Zie de beschrijving Lisa Hof

Expositie in ’t Klokhuis.

Lisa Hof (1943) uit Zoetermeer geeft het Klokhuis de primeur haar schilderijen ten toon te stellen! Zij was al vroeg artistiek begaafd – had zo’n 10 jaar gewerkt met  keramiek en gebeeldhouwd en van ’t een kwam ’t ander: zij werd mede-eigenaresse van “Basalt” in de Spuistraat.

Lisa exposeerde al met keramiek en gaf les in schilderen en pottenbakken. De helft van haar tijd brengt ze door in haar (moes)tuin en ze wilde haar liefde voor de natuur, vooral bloemen en groenten aan iedereen tonen. Zij maakt zeer aansprekend, kleurig werk wat iedereen even moet komen zien.! Zij exposeert tot 15 november.

Zie expositielijst

Na Lisa komt Hinke Moerkoert, een buurtgenote, met hele mooie collages; sommige uitvergroot op doek.Zij exposeerde kort geleden met veel succes, in het Noordeinde! Schrijf dit ook vast in uw agenda. Meer over haar in de wijkkrant van december.

Elisabeth König

You are here: Home-Activiteiten-Exposities-Lisa Hof