Joke Schelhaas
Lisa Hof
Netty Groenendijk
Edith Claessen

Van 29 augustus tot 10 october exposeert Netty Groenendijk-van Nunen, geb. in 1932, die zich pas op latere leeftijd op het artistieke pad heeft begeven. Zij volgde cursussen bij verschillende docenten, o.a. de bekende Haagse kunstenares Pien Hasenberg, maar is vooral autodidact. Zij werkt intuitief, gestuurd door haar emotionele betrokkenheid bij de dingen om haar heen. Dit komt vooral tot uiting in haar portretten.

Zij is lid van de International Art Club en exposeert met veel enthousiasme haar diversiteit aan schilderijen en portrettekeningen. Wegens opzegging van atelierruimte is haar werk laag geprijsd.

Zie foto's van de schilderijen

Van 10 october tot 21 november is er de verkooptentoonstelling van Mary ten Kate,oorspronkelijk en beter bekend van de kapsalon “Marie Antoinette”in de Stevinstraat.

Zij ontdekte 5 jaar geleden plotseling dat zij kon schilderen, en hoe! Ze is geďnteresseerd in alles, vooral de natuur, beesten en bloemen. U zult genieten van haar creaties.

Op 21 november volgt Edith Claessen, geboren in 1959 in Egypte; u kent haar van de Bed & Breakfast , Billitonstraat 5! Zij schildert niet van foto’s maar gaat de directe confrontatie aan met het motief- stilleven of landschap, maar daarover later meer

You are here: Home-Activiteiten-Exposities-Netty Groenendijk

Previous Topic: Lisa Hof Next Topic: Edith Claessen