Stichting Het KLOKHUIS

Lisa Hof
Netty Groenendijk
Edith Claessen

Nu de beurt aan Hinke Hamminga. Zij woont sinds een paar jaar in de Archipelbuurt. Tijdens haar schilder lessen raakte zij gefascineerd door het werken met stukjes gekleurd papier, wel of niet met tekst. Het resultaat: veelzijdig kleurrijke collages waarvan meerdere stuk voor stuk los gescanned zijn om ze te digitaliseren en vervolgens geprint zijn op schilderslinnen. Zij exposeert van 23 november tot en met 30 januari 2010.Expositie in ’t Klokhuis.

Veel dank aan Lisa Hof die het Klokhuis lange tijd opvrolijkte met haar mooie schilderijen.

Nu de beurt aan Hinke Hamminga. Zij woont sinds een paar jaar in de Archipelbuurt. Tijdens haar schilder lessen raakte zij gefascineerd door het werken met stukjes gekleurd papier, wel of niet met tekst. Het resultaat: veelzijdig kleurrijke collages waarvan meerdere stuk voor stuk los gescanned zijn om ze te digitaliseren en vervolgens geprint zijn op schilderslinnen (zie foto's).

Zij exposeert van 23 november tot en met 30 januari 2010. Daarna toont Frances Hordijk uit Rijswijk haar boeiende schilderijen (zie lijst)

Heeft u ook zin om te exposeren?Bel Elisabeth König, 070-346700

You are here: Home-Activiteiten-Exposities-Hinke Hamminga