Warme maaltijden voor 65+'ers en gehandicapten

In het Klokhuis (dinsdag) en in het Schakelpunt (woensdag) worden elke week maaltijden geserveerd voor 55+'ers door vrijwilligers. De kosten zijn 6 Euro voor een 3-gangen diner.

Aanmelden het liefst voor maandag 12 uur, kantoor Klokhuis 070-3503511.

Haagse 65+'ers of gehandicapten kunnen in de restaurants van de Haagse zorginstellingen terecht voor een warme maaltijd. Bij Den Haag aan Tafel kunt u een 3-gangen diner eten met € 2,20 korting.

De restaurants worden beoordeeld met de Gouden bordjes. Gouden bordjes worden gegeven aan de restaurants die de beste maaltijden serveren. Vraag ernaar bij het restaurant van uw zorginstelling of kijk in de folder.

Deelnemende restaurants

Voor een overzicht van de deelnemende restaurants kunt u op socialekaart.net de zoekterm 'gouden bordjes' gebruiken.

Korting met de Ooievaarspas Hagenaars vanaf 65 jaar, gehandicapten en chronisch zieken met een Ooievaarspas krijgen korting bij de maaltijdaanbieders. Dit geldt ook voor aan huis bezorgde maaltijden. De korting is € 2,20 per maaltijd.

Om korting op maaltijden te krijgen, meld u zich aan bij Meldpunt Maaltijden van de gemeente Den Haag. U doet dat via het aanvraagformulier in de folder. Vergeet niet een kopie van uw Ooievaarspas mee te sturen met uw aanvraag. In de folder staat ook de aanbieders.

You are here: Home-Activiteiten-Informatie WMO-Warme maaltijden

Previous Topic: Ondersteunmantelzorg Next Topic: Vervoer in regio